Friday 24 August 2012

Bola Netball :)

~BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM~
 
Assalamualaikum :)
 
Pada suatu malam raya, aku ada gayut ngan senior netball aku. Pastu, aku ade cite kat dia pasal kait-kait dengan netball kat dia, pastu dia cakap,
 
"ko try lak kait bola netball"
 
Baru terpikir pulak nak buat, siyes tak pernah terfikir.
 
Then, balik dari kampung, aku try search sana sini, kot2 ada cara nak buat bola netball ni ha. Tapi aku tak jumpe, so aku terpaksa pakai plan aku yang agak complicated ni.
 
Cara nak buat bola netball:
Firstly, aku kait bola biasa yang kosong. Aku pakai benang putih sebab senang nak sketch atas dia. Next, aku sketch corak bola netball atas bola putih tu. Then, aku buat tali air banyak-banyak, pastu tampal-tampal atas tu kemas-kemas. Ala-ala kolaj la.
 
Dan, jeng, jeng, jenggg~ jadilah......
 
SEBIJIK BOLA NETBALL YANG SANGAAATTT OMEEYYY MATA MEMANDANG **over plak aku ni**


 
Oleh sebab kerja-kerja menampal nampal ni leceh dan lama, untuk buat satu bola ni je pun dah makan 5 jam, itu kalau buat tanpa henti.
 
Okeyy, sekian sajaa ~
 
~6 Syawal 1433~
 

3 positive feedback:

yeorin baramdo said...

Comel!

Izzati Aisyah said...

thanks tau dtg2 ziarah tgok bola omey ni, hehe

Unknown said...

kak,cam na tu