Sunday 16 September 2012

#Bulat umpama Cocopie

~BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM~

Assalamualaikum :)

New order arrived dari kakak bilik sebelah. Untuk F5 aku still lagi bukak tempahan sebab dyorang kan last year kat sekolah. At least aku bagi kenangan sikit kat dyorang.

Dia mintak aku buat something, tapi keychain la, atas dia soh tulis BOJA N' BOTAM.

Boja = shortform bola jaring
Botam = shortform bola tampar

Even aku tak tau kenapa dy soh aku tulis macam tu, tapi aku senyum je bila teringat ada orang cakap netball ngan volleyball tu adek-bradek :D

Aku ingat nak wat macam bentuk silinder yang pendek, tapi last2 jadi macam ni::


             

Geram tol aku, macam kek bufday pun ade, macam cocopie pun ade.

Tapi siyes tetibe aku teringin sangat nak makan cocopie lepas tu :D

Kat situ kan, aku rasa macam nampak yang netball ngan volleyball tu boleh jadi muafakat dalam satu bulat-----> BULAT air kerana pembentung, BULAT manusia kerana muafakat.

dahh, mepekk manjang.

Aku rasa sayang sangat nak bagi kat orang, walaupun dia bagi duit. Yela, duit tak boleh beli sayang, kan?

Tapi pape pun, akak cakap kalo nak bagi kat somebody tu elok la bagi benda yang kita sayang.


0 positive feedback: